Αισθητή κατόρθωσε να κάνει για μια ακόμη φορά την παρουσία της η τουρκική αμυντική βιομηχανία, αυτή τη φορά στο διεθνές αεροπορικό σόου στο Le Bourget, στο Παρίσι. Η τουρκική Turkish Aerospace Industries (TAI) παρουσίασε το καινούργιο επίτευγμά της το οποίο είναι ένα μικρό μη επανδρωμένο ελικόπτερο με την ονομασία R-IHA που αποτελείται από τα αρχικά στα τουρκικά της φράσης «υβρίδιο μη επανδρωμένου αεροχήματος».
Το νέο UAV που βρίσκεται ακόμα στη φάση της ανάπτυξης, αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά στα μέσα του 2012, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Γκορκέμ Μπιλγκί, επικεφαλής του τομέα επιχειρηματικής ανάπτυξης στο τμήμα της TAI που εξειδικεύεται στα ελικόπτερα. Η πρωτοβουλία ανάπτυξης του συγκεκριμένου προϊόντος ελήφθη όταν τα στελέχη της εταιρίας διαπίστωσαν ένα κενό στη διεθνή αγορά για μη επανδρωμένα ελικόπτερα με βάρος μεταξύ 300-500 κιλών.
Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με πιθανούς πελάτες στην Τουρκία, μεταξύ των οποίων το τουρκικό Ναυτικό, η Στρατοχωροφυλακή και η Αστυνομία.
Στα πρώτα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το μη επανδρωμένο ελικόπτερο θα έχει αυτονομία τεσσάρων ωρών, μέγιστο βάρος απογείωσης τα 340 κιλά (100 κιλά φορτίο), επιχειρησιακή οροφή τα 10.000 πόδια και ανώτατη ταχύτητα 185 χιλιομέτρων την ώρα. Το στοιχείο για το μέγιστο βάρος απογείωσης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το βάρος του νέου προϊόντος θα κυμαίνεται περί τα 200 κιλά, κάτι το οποίο προκαλεί εύλογο ερώτημα, αφού σε άλλο σημείο της παρουσίασης, όπως προαναφέρθηκε, το «κενό» που διαπίστωσε η τουρκική εταιρία στη διεθνή αγορά είναι για μη επανδρωμένα ελικόπτερα με βάρος από 300 έως 500 κιλά. Είναι ένα σημείο το οποίο χρήζει διευκρίνισης.
Οι υπεύθυνοι της TAI δεν παρέλειψαν να αναφερθούν και στο UAV που πλέον βαίνει προς ολοκλήρωση και εμπορική διάθεση, το AMKA. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι ανέφεραν πως θα αποτελεί μια «ελκυστική εναλλακτική πρόταση» στα ισραηλινά UAV και πως θα προωθηθεί στον αραβικό κόσμο…
Defence Net
Το νέο UAV που βρίσκεται ακόμα στη φάση της ανάπτυξης, αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά στα μέσα του 2012, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Γκορκέμ Μπιλγκί, επικεφαλής του τομέα επιχειρηματικής ανάπτυξης στο τμήμα της TAI που εξειδικεύεται στα ελικόπτερα. Η πρωτοβουλία ανάπτυξης του συγκεκριμένου προϊόντος ελήφθη όταν τα στελέχη της εταιρίας διαπίστωσαν ένα κενό στη διεθνή αγορά για μη επανδρωμένα ελικόπτερα με βάρος μεταξύ 300-500 κιλών.
Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με πιθανούς πελάτες στην Τουρκία, μεταξύ των οποίων το τουρκικό Ναυτικό, η Στρατοχωροφυλακή και η Αστυνομία.
Στα πρώτα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το μη επανδρωμένο ελικόπτερο θα έχει αυτονομία τεσσάρων ωρών, μέγιστο βάρος απογείωσης τα 340 κιλά (100 κιλά φορτίο), επιχειρησιακή οροφή τα 10.000 πόδια και ανώτατη ταχύτητα 185 χιλιομέτρων την ώρα. Το στοιχείο για το μέγιστο βάρος απογείωσης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το βάρος του νέου προϊόντος θα κυμαίνεται περί τα 200 κιλά, κάτι το οποίο προκαλεί εύλογο ερώτημα, αφού σε άλλο σημείο της παρουσίασης, όπως προαναφέρθηκε, το «κενό» που διαπίστωσε η τουρκική εταιρία στη διεθνή αγορά είναι για μη επανδρωμένα ελικόπτερα με βάρος από 300 έως 500 κιλά. Είναι ένα σημείο το οποίο χρήζει διευκρίνισης.
Οι υπεύθυνοι της TAI δεν παρέλειψαν να αναφερθούν και στο UAV που πλέον βαίνει προς ολοκλήρωση και εμπορική διάθεση, το AMKA. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι ανέφεραν πως θα αποτελεί μια «ελκυστική εναλλακτική πρόταση» στα ισραηλινά UAV και πως θα προωθηθεί στον αραβικό κόσμο…
Defence Net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου