Stealth Bomber

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Μη επανδρωμένα “φορτηγά” για τους Πεζοναύτες

Τα μη επανδρωμένα αεροχήματα μετατρέπονται από απλοί “ημίονοι”, όπως είχαμε παρουσιάσει σε προηγούμενη δημοσίευση, σε “φορτηγά”.
Το αμερικανικό ναυτικό και οι πεζοναύτες σχεδιάζουν να καταστήσουν επιχειρησιακό σε αποστολές μεταφοράς φορτίων ένα μη επανδρωμένο ελικόπτερο, οι δοκιμές του οποίου έλαβαν χώρα την 1η Ιουλίου στις εγκαταστάσεις του USN στο Μέρυλαντ.
Το σύστημα ονομάζεται Κ-ΜΑΧ, είναι της ομάδα Lockheed Martin / Kaman και είναι πιθανό να αποσταλεί για επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν στα τέλη του έτους. Η άφιξή του στη βάση του ναυτικού στην περιοχή του ποταμού Παξ, είναι το πρώτο βήμα για την υποβολή του σε δοκιμές ηλεκτρομαγνητικού ελέγχου, προκειμένου να διαπιστωθεί αν μπορεί να λειτουργήσει ομαλά στις απαιτούμενες συνθήκες. Αντίστοιχες δοκιμές θα εκτελεστούν αργότερα και για τη δεύτερη πρόταση του διαγωνισμού, το Α-160Τ Thunderbird των
Boeing και Frontier Aviation.

Αν ολοκληρώσουν επιτυχώς αυτό το στάδιο δοκιμών, θα αποσταλούν στο πεδίο δοκιμών Γιούμα, στην Αριζόνα. Εκεί τα συστήματα θα χρησιμοποιηθούν υπό επιχειρησιακές συνθήκες, σε πραγματικά σενάρια, από επιχειρησιακά στελέχη των πεζοναυτών και ελεγκτές προωθημένων βάσεων, για διάστημα επτά ημερών. Βασική απαίτηση αυτής της δοκιμαστικής περιόδου θα είναι η μεταφορά 2,7 τόνων φορτίου ημερησίως, από δύο συστήματα.

Το πρόγραμμα ενός τέτοιου μη επανδρωμένου αεροχήματος (ΜΕΑ) με την κωδική ονομασία ΡΜΑ-266 είχε προκηρυχθεί από το αμερικανικό ναυτικό το Δεκέμβριο του 2010 και τότε είχαν δοθεί δύο συμβόλαια για την αρχική σχεδίαση. Ένα στη Lockheed Martin / Kaman κι ένα στην ομάδα Boeing / Frontier Aviation. Είχαν επιλεγεί και οι δύο προτάσεις ώστε να υπάρξει μείωση των πιθανών καθυστερήσεων στην ανάπτυξη του συστήματος και πιθανή αδυναμία εναρμόνισης με τις προδιαγραφές.

Έτσι το καλύτερο από τα δύο, που θα είναι εντός προδιαγραφών, θα χρησιμοποιηθεί επιχειρησιακά και το δεύτερο θα αποτελέσει βάση για ανάπτυξη της τεχνολογίας ή μελλοντικές επιχειρήσεις.
Το πρόγραμμα αυτό θα αυξήσει κατακόρυφα τις δυνατότητες λογιστικής υποστήριξης και ταυτόχρονα θα μειώσει την έκθεση των πεζοναυτών στους αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς που υπάρχουν στα δρομολόγια. Έτσι τα στρατεύματα που εκτελούν μεταφορές θα βρίσκονται μακρυά από την απειλή των IED και οι προωθημένες δυνάμεις θα ανεφοδιάζονται χωρίς προβλήματα.




 

Defence point.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου