Stealth Bomber

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Κινητήρας turbojet για UAV, Drones και πυραύλους, Μade in Greece!

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η πρώτη φάση δοκιμών του ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής κινητήρα turbojet για αμυντικά συστήματα VRJ-300 Orion, της ελληνικής εταιρείας ανάπτυξης και κατασκευής UAV, USV και κινητήρων BSK Defense.




Ο κινητήρας VRJ-300 Orion είναι σχεδιασμένος σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς των ελαφρών εναέριων αμυντικών συστημάτων (UAV, Target Drones, Decoys, κατευθυνόμενα βλήματα).
Είναι δημιουργία της ελληνικής εταιρίας BSK Defense Α.Ε. η οποία εξειδικεύετε στην ανάπτυξη και κατασκευή τέτοιων συστημάτων. Η ανάπτυξη του συστήματος (H)Yperion (στόχος υψηλών επιδόσεων) από την εταιρεία δημιούργησε και την ανάγκη για την εύρεση ενός συστήματος προώθησης το οποίο θα ήταν συμβατό με τις απαιτήσεις του συστήματος σε ταχύτητες ΗΙ transonic, αξιοπιστία καθώς και τη διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα.

Βαριά προσγείωση για το UAV Anka, μέχρι τον Αύγουστο ο εξοπλισμός του με FLIR και ραντάρ SAR

Το τουρκικό MALE UAV Anka πραγματοποίησε στις 30 Δεκεμβρίου 2010 την πρώτη του πτητική δοκιμή στην αεροπορική βάση του Sivrihisar στα 960 μέτρα υψόμετρο, στο οροπέδιο της κεντρικής Ανατολίας. Η διάρκεια της πτήσης κράτησε 14 λεπτά και δυστυχώς για τους Τούρκους μηχανικούς είχε μία ατυχή κατάληξη. Το αερόχημα ενώ ετοιμαζόταν να προσγειωθεί έχασε ξαφνικά την πρόωση του κινητήρα του με αποτέλεσμα να υποστεί βαριά προσγείωση. Η απότομη προσγείωση του UAV Anka προκάλεσε μικρές ζημιές όπως ισχυρίστηκαν οι Τούρκοι μηχανικοί.

US Navy Awards Contract To Prepare Unmanned K-MAX Helicopter For Deployment


UAV NEWS




by Staff Writers Washington DC (SPX) Dec 13, 2010 The U.S. Naval Air Systems Command awarded 
Lockheed Martin [NYSE: LMT] and Kaman Aerospace a $45.8 million contract for K-MAX unmanned
aircraft systems for a U.S. Marine Corps evaluation of unmanned cargo resupply in an operational forward
deployed environment. "The K-MAX UAS was specifically designed for the battlefield cargo resupply 
mission," said Dan Spoor, Lockheed Martin Aviation Systems vice president.

Three US drone strikes kill 13 in Pakistan


Thousands protest US drone attacks in PakistanPeshawar, Pakistan (AFP) Jan 23, 2011 - More than 10,000 Islamists held an anti-US protest in Pakistan's northwestern city of Peshawar Sunday calling for an immediate stop to American drone attacks in tribal areas, police said. The activists from the country's largest fundamentalist Islamic party Jamaat-i-Islami (JI) blocked a main road and staged a six-hour sit-in in front of the Khyber Pakhtunkhwa provincial parliament.

The demonstrators chanted anti-US slogans and carried banners and placards reading "Death for America", "Stop drone attacks in Pakistan" and "No to American interference in Pakistan". One banner read: "Listen Obama, do not kill innocent Muslims". "Why is the government silent on US drone attacks? These attacks are against Pakistan's interests," the JI chief Syed Munawar Hasan told the gathering. A police officer at the scene put the number of protesters at over 10,000, as did an intelligence official.

The protest coincided with two US drone strikes targeting vehicles in Pakistan's lawless tribal district of North Waziristan which killed at least seven militants. The US strikes are deeply unpopular among the Pakistani public, who see foreign military action on Pakistani soil as a violation of national sovereignty. Pakistan has officially protested to the United States that the strikes violate its sovereignty, although some officials have said there is a tacit understanding between the two militaries allowing such action.
by Staff Writers Miranshah, Pakistan (AFP) Jan 23, 2011

A series of unmanned US drone strikes in a lawless district of Pakistan on Sunday killed at least 13 militants, officials said, as tribesmen took to the streets to protest the aerial campaign. The first two attacks took place in Datta Khel, some 40 kilometres (25 miles) west of North Waziristan's main town of Miranshah. The third was in Mando Khel, around 60 kilometres south of the town.
In the first strike two missiles were fired on a vehicle seconds after it stopped outside a house in Datta Khel, officials said.

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Egyptian UAVs



After monitoring the IAF performance during the 1982 "Operation Peace for Galilee" the EAF’s experts noticed the importance of electronic warfare and the Unmanned Aerial Vehicles (UAV) in the war and therefore they began a large program to introduce the EAF to advanced electronic warfare technologies.
The beginning was marked by the purchase of 2 specially modified C-130 for intelligence gathering missions. They were designated as EC-130. The second step was the introduction of UAVs and so the Egyptian Air Force requirements were set. In response the Teledyne Ryan's Model 324 Scarab was custom-designed to meet them. The Model 324 is a versatile; easy to operate reconnaissance UAV that has a cruise range of 1,400 miles and with a speed of Mach 0.8. The wings are low-mounted, swept-back, and tapered. The turbojet engine is hidden in the aft belly compartment until launch. The fuselage is flat-bottomed with a pointed nose and hump on aft top of craft. Two swept-back and tapered fins are mounted on unequally tapered flats.
Egypt also uses 48 R4E-50 Skyeye mini-UAVs and is Locally Developing an unmanned air vehicle. The EAF use UAVs for different missions including reconnaissance, border mentoring and electronic warfare. Some reports talks about a project to lunch a multipurpose satellite by the end of 2004.  

Teledyne Ryan's Model 324 Scarab performances:

Length: 20.17 feet
Wingspan: 10.95 feet
Height: 2.83 feet
Speed (MAX): 0.85 mach
MAX altitude: 43.000 feet
Cruise range: 1.380 miles
Number in service: 52

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Το τουρκικό μη επανδρωμένο ελικόπτερο

Εφ. Ραντικάλ 24-1-2011

Η Τουρκική Αεροπορική και Διαστημική Βιομηχανία (ΤΑΙ) που μπαίνει στον αεροπορικό τομέα με το μοντάζ των F-16, πρόσθεσε μια νέα ακόμη προσπάθεια σχεδιασμού. Η ΤΑΙ που ακούγεται συχνά τις τελευταίες μέρες λόγω των προσπαθειών της για μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα, αυτή τη φορά σχεδίασε και έκανε να πετάξει ένα μη επανδρωμένο, αλλά εξοπλισμένο ελικόπτερο. Το ελικόπτερο αυτό ονομάσθηκε ¨κουνούπι¨, ενώ η μηχανή και κάποια όργανα εισήχθησαν από το εξωτερικό. Το Κουνούπι έκανε την πρώτη του πτήση στις 24 Δεκεμβρίου 2010 στις εγκαταστάσεις Ακιντζί της ΤΑΙ. Το ¨Κουνούπι¨ μπορεί να παραμείνει στον αέρα 1,5 ώρα, ενώ μπορεί να ασκεί τα καθήκοντα του σε θερμό καιρό και σε μεγάλο υψόμετρο (από τα πιο σημαντικά προβλήματα απόδοσης των ελικοπτέρων).
Το ¨Κουνούπι¨ έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 300 κιλά και είναι το πρώτο ελικόπτερο αυτού του μεγέθους που μπορεί να φέρει ωφέλιμο φορτίο 120 κιλών. Με τον πύραυλο διαμέτρου 70 χιλιοστών της Roketsan που φέρει, μπορεί να καταστρέψει τεθωρακισμένο στόχο από απόσταση 8 χιλιομέτρων.

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Μετεωρολογικά Τηλεγραφήματα

 1. Μετεωρολογικά τηλεγραφήματα
Οι Μετεωρολογικοί σταθμοί παντού στον κόσμο, είναι επιφορτισμένοι να κάνουν παρατήρηση του καιρού σε τακτά χρονικά διαστήματα και τα  αποτελέσματα των παρατηρήσεων αυτών να τα κοινοποιούν στους αεροναυτιλόμενους και στους άλλους Μετεωρολογικούς σταθμούς, ώστε όλοι οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν εύκολα να πληροφορηθούν τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε μία περιοχή. Επίσης με τα στοιχεία των παρατηρήσεων συντάσσονται οι διάφοροι χάρτες καιρού από τους Μετεωρολόγους προγνώστες και με τη βοήθεια αυτών των χαρτών γίνεται η πρόγνωση του καιρού. Για τους παραπάνω λόγους, κάθε Μετεωρολογικός σταθμός οφείλει να εκδίδει διάφορα τηλεγραφήματα, τα οποία περιέχουν τα στοιχεία του καιρού κωδικοποιημένα σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες που έχουν θεσπιστεί για το λόγο αυτό.

1.1 METAR (METeorological Aerodrome Routine report)

Θερμότητα και θερμοκρασία

Το ατμοσφαιρικό ‘σύστημα’ λειτουργεί περίπου σαν μια θερμική μηχανή. Η ηλιακή ενέργεια εισχωρεί στο σύστημα και αφού υποστεί μια σειρά αλλαγών, τελικά παράγει ανέμους, νέφη και υετό. Για να συντηρείται αυτή η ‘παραγωγή’, θα πρέπει η θερμική ενέργεια όχι μόνο να μεταφέρεται από τον ήλιο αλλά και να διανέμεται στην ατμόσφαιρα.
Τρεις είναι οι τρόποι με τους οποίους διαδίδεται η θερμική ενέργεια στη φύση, η μεταφορά, η αγωγιμότητα και η ακτινοβολία:
μεταφορά (convection)
είναι η διάδοση μέσω κίνησης μάζας,
αγωγιμότητα (conduction)
είναι η διάδοση της θερμικής ενέργειας μέσω της κίνησης των μορίων ενός σώματος και 
ακτινοβολία (radiation)
είναι η διάδοση ενέργειας με ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

Θερμότητα και Θερμοκρασία
Η θερμότητα είναι μια μορφή ενέργειας. Όταν ένα υλικό περιέχει ενέργεια, τότε εμφανίζει την ιδιότητα που μετράμε ως θερμοκρασία. Όταν ένα υλικό απορροφήσει ή αποβάλλει συγκεκριμένο ποσόν θερμότητας, τότε αυξάνει ή μειώνει αντίστοιχα τη θερμοκρασία του κατά ένα ορισμένο ποσό. Αυτό το ποσόν μεταβολής της θερμοκρασίας εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του υλικού. Κάθε υλικό έχει τη δική του μοναδική μεταβολή θερμοκρασίας για συγκεκριμένο ποσό θερμότητας που θα πάρει ή θα αποβάλλει. Για παράδειγμα, αν μία στερεή και μία υδάτινη επιφάνεια έχουν την ίδια θερμοκρασία και τους δοθεί ίδιο ποσόν θερμότητας, τότε η στερεή επιφάνεια γίνεται θερμότερη από την υδάτινη. Αντίστροφα, αν χάσουν το ίδιο ποσόν θερμότητας, τότε η ξηρά θα γίνει πιο κρύα από το νερό.

Η καταιγίδα


 
Η καταιγίδα (thunderstorm) είναι από τα πλέον βίαια ατμοσφαιρικά φαινόμενα, μικρής κλίμακας, με κύρια χαρακτηριστικά, τη ραγδαία βροχή ή το χαλάζι, τους απότομους και ισχυρούς ανέμους, και συνήθως τις αστραπές και τις βροντές. Διαρκεί πολύ λίγο, σπάνια πάνω από δύο ώρες, αλλά οι ισχυρές κατακόρυφες αναταράξεις που προκαλεί είναι επικίνδυνες για κάθε α/φος που πετά στην περιοχή της. Επίσης το πέρασμα καταιγίδας πάνω από ένα αεροδρόμιο, συνεπάγεται ραγδαίες αλλαγές στον άνεμο και την πίεση, με ανάλογες συνέπειες στην αεροπλοΐα.  
Γενικά για την ανάπτυξη καταιγίδας απαιτείται να υπάρχει στην ατμόσφαιρα αρκετή υγρασία, αστάθεια και ένα αρχικό ανοδικό ρεύμα.
1. Η εξέλιξη μιας καταιγίδας
Στην εξέλιξη μιας καταιγίδας διακρίνουμε τρία στάδια, το στάδιο της ανάπτυξης ή στάδιο του σωρείτη, το στάδιο της ωρίμανσης και το στάδιο της διάλυσης.
α. Το στάδιο της ανάπτυξης (cumulus stage)Το στάδιο αυτό αρχίζει όταν μια μάζα ατμοσφαιρικού αέρα αναγκαστεί να κινηθεί κατακόρυφα σε περιοχή που παρουσιάζει έντονη αστάθεια. Στο στάδιο αυτό αρχίζει να δημιουργείται ένα κύτταρο θερμού αέρα, το οποίο στη συνέχεια εξελίσσεται σε σωρείτη, από ένα ισχυρό ανοδικό ρεύμα που εμφανίζεται.

Χάρτες σημαντικού καιρού

 Χάρτες σημαντικού καιρού ονομάζονται οι χάρτες που απεικονίζουν τα σημαντικά καιρικά φαινόμενα που πρόκειται να επηρεάσουν μια περιοχή, δηλαδή νεφώσεις, ορατότητα, άνεμο, παγοποίηση κ.λ.π.
Ο χάρτης σημαντικού καιρού δίνει στο χειριστή μια πολύ καλή εικόνα για τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, στην περιοχή που θέλει να πετάξει.
Οι βασικοί χάρτες σηµαντικού καιρού διακρίνονται σε εκείνους των χαµηλών υψών (από την επιφάνεια µέχρι τα 10000 πόδια), των µεσαίων υψών (από τα 10000 πόδια µέχρι τα 25000 πόδια) και τέλος εκείνους των µεγάλων υψών (από τα 25000 πόδια και πάνω). Τα διάφορα καιρικά φαινόμενα απεικονίζονται με συγκεκριμένα σύμβολα που δίνονται στο σχήμα 3.

Σελίδα οι Τούρκοι στο Facebook για UAV

Απ'ότι φαίνεται στην Τουρκία είναι πολύ μπροστά...δείτε το παρακάτω

 

METU Aerospace Eng'rg 2011 UAV Project Team "Nymph Noir"

 

Βασικές Πληροφορίες
 


Όνομα:
METU Aerospace Eng'rg 2011 UAV Project Team "Nymph Noir"
Κατηγορία:
Ομάδες Φοιτητών/Μαθητών - Ακαδημαϊκές Ομάδες
Περιγραφή:
Unmanned Aerial Vehicle Project Team 2011
Τύπος Απορρήτου:
Ανοιχτή ομάδα: Το περιεχόμενο μπορούν να το δουν όλοι.

Στοιχεία Επικοινωνίας
 


Ιστοσελίδα:
http://www.NymphNoir.ORG
Γραφείο:
Middle East Technical University Department of Aerospace Eng'rg
Τοποθεσία:
Ankara,Turkey, 06531

Forecasts 2011: UAVS - Battle budget


Forecasts 2011: UAVS - Battle budget worries

The unmanned segment of the global defence market will spend much of 2011 jockeying for position, trying to find a niche in shrinking budgets. Programmes will have to prove their worth in and beyond Iraq and Afghanistan for firms that hope to keep their unmanned air vehicle programmes alive after operations in those theatres draw to a close.
Reports estimate that annual spending on UAVs by the USA alone will pass $12.7 billion by 2015. But questions remain about whether the tremendous growth in UAV spending will continue under the budget constraints promised for 2011 and beyond. The US Department of Defense has increased UAV spending by 1,200% since 2004, according to the US Army, but that does not seem sustainable, as pressure grows to cut hundreds of billions from the defence budget.

 © Northrop Grumman
Some companies will be looking beyond the USA to expand their unmanned customer base in the coming year such as Northrop Grumman with its RQ-4B based Eurohawk UAV
Some companies will be looking beyond the USA to expand their unmanned customer base in the coming year. Northrop Grumman is expected to deliver the Euro Hawk - an RQ-4B variant equipped with an EADS-built reconnaissance payload package - to the German air force in the spring. The company also hopes to sign a Global Hawk deal with Japan, even as programme managers sift through more than 100 suggestions to reduce the manufacturing and sustainment costs of the high-altitude, long-endurance type.
Even with an uncertain budgetary future, 2011 will bring new firms to the UAV market. The British Army plans to deploy the Thales UK/Elbit Systems Watchkeeper 450 medium-altitude, long-endurance UAV in Afghanistan in 2011, relieving its leased fleet of Hermes 450s.
Boeing will conduct a 10-flight test programme early in the year for its new Phantom Ray, a flying-wing unmanned aircraft, based largely on the cancelled X-45C.

Πηγή: FlightGlobal

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΤΟ ΝΕΟ ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

TOYΡΚΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η Τουρκία απεξαρτήθηκε από το εξωτερικό στο χώρο των μη επανδρωμένων αεροχημάτων
Η Τουρκία συνεχίζει να καλύπτει τις ανάγκες των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων με εγχώριες δυνατότητες.
Ένα από τα σημαντικότερα βήματα που έγιναν σε αυτή κατεύθυνση είναι η κατασκευή μη επανδρωμένων αεροσκαφών με....
εθνικές δυνατότητες.
Τα μη επανδρωμένα αεροχήματα που χρησιμοποιούνται από τις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις κατασκευάζονται πλέον στην Τουρκία.

Unmanned Air Systems Asia conference

Unmanned Air Systems Asia - Event Rationale:

It was back in the Vietnam War when remotely-piloted vehicles (RPV) were deployed on the battle ground. Nearly three decades thence, development in the technology of unmanned systems has not only given a new meaning to unconventional warfare but also added layers of opportunities for the ever growing international defence market. Already a ‘must’ item in the defence inventory list of most nations, Unmanned Systems have created as many challenges as it has widened the scope of military and civil operations.

ICUAS is the successor of UAV' 08-10

Since its debut in 2008, the annual UAV Symposium has grown tremendously. To better reflect this growth and embrace the attention the field of unmanned systems receives globally, this annual meeting will be renamed “INTERNATIONAL CONFERENCE ON UNMANNED AIRCRAFT SYSTEMS”. ICUAS’11 will be held in Denver, CO, during the week of May 23, 2011. ICUAS’11 will host representatives from academia, industry, federal and state agencies, government, the private sector, users, practitioners and engineers, investors and venture capitalists, as well as businessmen and lawyers, who wish to be affiliated with, contribute technically, administratively, financially and legally to this highly demanding and rapidly evolving and expanding field.

IDGA’s 7th Annual UAV Summit

April 11 - 14, 2011Washington, DC, United States
UAV Summit 2011 

IDGA’s 7th Annual UAV Summit will deliver a comprehensive overview of the requirements, emerging policies, programs, and methods involved in supporting operations in the Middle East and beyond. In addition, the summit will focus on new UAV challenges and developments, Warfighter perspective on Small Unmanned Aerial Vehicles (SUAVs) and the latest in ISR tactics and technology

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

The UK’s Watchkeeper ISTAR UAV

 
Technology Training Corporation - Click Here!
AIR_UAV_Watchkeeper_WK450.jpg
Watchkeeper 450

$70M for 18 more months of rent-a-drone services. (Oct 24/10)
Britain has given the green light to the Watchkeeper Unmanned Aerial Vehicle Program. The initial August 2005 contract award to Thales UK’s joint venture was worth around GBP 700 million, and the program expected to create or sustain up to 2,100 high-quality manufacturing jobs in the UK. The Watchkeeper platform is based on Elbit Systems’ Hermes 450 UAV platform, which is serving as a contractor-operated interim solution on the front lines of battle.
Watchkeeper will be an important system, working as the likely medium-range mainstay within a complementary suite of manned (vid. ASTOR Sentinel R1) and unmanned (Buster, Desert Hawk, MQ-9 Reaper) aerial Intelligence Surveillance Target Acquisition Reconnaissance (ISTAR) systems. This will make it a core element of the UK Ministry of Defence’s Network-Enabled Capability strategy.

Ιρανικό βομβαρδιστικό UAV μέσω.... Νότιας Αφρικής

Iran UAV bomber via South Africa?

The Kerrar UAV unveiled by Iranian President Mahmoud Ahmadinejad bears a striking (no pun intended) resemblance to the South African Skua target drone. Flightglobal's Tel Aviv-based correspondent Arie Egozi is reporting that Israeli officials believe the basic design is based on the Skua, with the engine moved to the top of the fuselage and the wing straightened. If true, it will be interesting to find out how the Skua technology matriculated from Cape Town to Tehran, especially given the strong links between the Israeli and South African defense industries. A four-year-old article on Flightglobal, however, may provide a clue. The article says have Skua manufacturer Denel's three export customers for the target drone have "also recently taken to offering use of their Skua systems to third nations as the basis of a training services business".

See photos of Kerrar (top) and Skua (bottom) below.



Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Δυο αεροσκάφη έριξε η Τεχεράνη


Πρόκειται για μη επανδρωμένα κατασκοπευτικά όπως διευκρίνισαν
Καταρρίφθηκαν δύο «δυτικά κατασκοπευτικά» μη επανδρωμένα αεροσκάφη στον Κόλπο, ανακοίνωσε το σώμα των Φρουρών της Επανάστασης του Ιρανικού στρατού...

«Πολλά κατασκοπευτικά και υψηλής τεχνολογίας αεροσκάφη των εχθρών μας έχουν καταρριφθεί από τις δυνάμεις μας... Επίσης καταρρίψαμε και δύο μη επανδρωμένα αεροπλάνα στον Περσικό Κόλπο», δήλωσε ο διοικητής Αμίρ Αλι Χατζιζαντέχ προσθέτοντας ότι «είναι η πρώτη φορά που το ανακοινώνουμε» χωρίς να διευκρινίσει πότε ακριβώς συνέβησαν τα περιστατικά.

Τα μη επανδρωμένα αυτά αεροσκάφη χρησιμοποιούνται κυρίως στο Ιράκ και το Αφγανιστάν, αλλά καμιά φορά παραβιάζουν τον εναέριο χώρο του Ιράν, υποστήριξε ο Ιρανός αξιωματούχος.

Πηγή : Σαρωτικό

F-15K, KF-16 και UAV της Νότιας Κορέας βρέθηκαν στο στόχαστρο των Βορειοκορεατών

Quantcast

Μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα και μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-15K και KF-16 της αεροπορικής δύναμης της Νότιας Κορέας, βρέθηκαν στο στόχαστρο των ενόπλων δυνάμεων της Βόρειας Κορέας.